27 maj 2009

Onsdag
Inatt var mamma inte riktigt nöjd med mitt sömnmönster, vaknade halv tre och fem...
Idag vaknade vi till ljuvligt väder, men morgonen tog lång tid eftersom både mamma och jag var lite trötta. Me vid tolv kom Elin och Melker förbi och tog med oss på en promenad. Vi gick e låg tur och sen gick mamma och Elin och köpte lunch som de åt på Damernas, jag och Melker vaknade oxå och fick oxå lunch.
Vi gick hem vid fyra och jag var så trött så jag bara fortsatte sova.
Mormor och morfar kom förbi när de var ute och gick... jag hörde dem, så jag låg och skrattade i sömen.
När pappa kom hem blev jag så glad så glad, men han var tvungen att sticka igen eftersom farfar ringde och hade fått problem med motorcykeln. Jag hann iallafall umgås lite med pappa runt tiden för mitt bad... mysigt. Jag somnade gott vid tio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar