28 maj 2009

2009-01-05

Uppdatering
Snart är huset klart för inflytt, tyvärr är köket inte på plats ännu... men det kommer väl. Här kommer iallafall en liten uppdatering från vårt liv hos mormor och morfar
Så har jag överlevt min första jul- och nyårshelg. Jag tyckte det hela var riktigt trevligt. Natten till julafton tyckte jag att mamma kunde få sova så somnade jag sju som vanligt och sov sen ända till halv sju dagen efter. Skönt tyckte både hon och jag. På nyårsafton hade jag lite feber, och mådde fakitskt inte riktigt bra, men morgonen efter vaknade jag på ett strålande humör.

Jag har lärt mig rulla från rygg till mage, och jag har lärt mig att mat är gott! Det bästa är nog ändå mammas bröst, men den andra maten mättar bättre. När jag äter min mat så sitter jag med de vuxna vid bordet, det är skoj.

Ikväll ska vi till Linnea och Anton och grilla!

Foton kommer snart, mamma har hittat en sladd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar