28 maj 2009


Hunger
Natten efter den där jobbiga natten sov jag som en stock och natten därefter vaknade jag IGEN! Nu misstänkte mamma att jag inte fick tillräckligt med mat. Ska det behöva ta tre dygn för henne att förstå det!?!
Japp, idag stack hon ner till stan och köpte ett te som ska öka mjölkmängden, så vi får väl hoppas att maten snart ska räcka till mig igen.

I tisdags var vi hemma hos Oda. Vi, det var jag och mamma och alla mammor och bebisar från föräldrakursen i somras.

Sen på onsdagen skulle kompisarna från mammagruppen komma. Det blev dock bara Leia och Emmy kom med sina mammor. Fast det räckte bra. På kortet är det Emmy och hennes mamma Malina.

Det är mysigt att träffa kompisarna men jag skulle tro att den som får ut mest av det är mamma, jag brukar somna ganska gott även om de är där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar