28 maj 2009

2008-11-25

Jobbig natt
Som bakgrundsinformation kan jag ju berätta att jag har sovit gott varenda natt sen jag föddes. De senaste månaderna har jag sovit från sju eller åtta och sen ätit vid tre-fyra. Däremellan har jag kanske vaknat till en gång, någon gång två. Men inatt blev det ändring på det...
Jag somnade igår klaockan sju som vanligt. Klockan nio vaknade jag till, men somnade om, fast inte av mig själv som jag brukar, utan mamma fick komma in och ta hand om mig någon minut. När klockan blev elva vaknade jag igen, Mamma var jätteförvirrad, detta hade ju aldrig hänt!?! Vad är felet? Jag somnade iallafall om, men bara för att vakna igen vid halv tolv. Sen fortsatte det så där till klockan 2, halv tre någonting. Då somnade jag stenhårt, och så även mamma. När vi vaknade i morse var klockan halv åtta, och både jag och sängen var helt nerbajsad. Kan det varit magont som var problemet inatt?

Jag tror det är bäst jag sover som jag brukar natten som kommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar