27 maj 2009


Idag fick jag två vårdnadhavare
Fram tills idag har mamma ensam haft vårdnaden om mig, men idag har de skrivit på papper så bådde mamma och pappa ansvarar för mig!
Jag vaknade klockan åtta på mammas bröst, hur hamnade jag där tro?? Vi gick upp så jag fick äta och sen var det mammas tur. Under tiden som hon fixade sig själv, fixade frukost och åt så låg jag och tjoade och log och hade ganska mysigt. Mamma tyckte att jag var sååå söt. Vid tio somnade jag igen och jag vaknade strax efter elva när mamma drog upp mig för att vi skulle åka och låta pappa skriva på fadersskapspapprena.
jag blev tokhungrig när de höll på att skriva under papprena så mamma fick amma mig där inne och sen i väntrummet... fast egentligen var det bara för att hålla kvar pappa från jobbet en extra stund.

Hemma igen så fick jag lite mer mat och sen somnade jag. Mamma väckte mig vid halv två för att byta min böja och ge mig lite mat. för hon skulle till frisören och morfar skulle passa mig. Jag sov mig igenom barnpassningen, men det var endast för att morfar gjorde det så bra. Sen gick vi en stund på stan. Det var jättehärligt väder så vi gick till Damernas och satte oss i solen. Det var suerskönt, och det var många tanter som satt nakna i solen. Jag åt lite där, och lite till sen när vi kom hem.

Kvällsrutinerna blev inte riktigt som vanligt, nu får vi se hur jag sover inatt. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar