28 maj 2009

2008-11-07


Rapport från veckan
Ja, det borde ju kallas vekobok istället för DAGbok
Vad har hänt denna veckan?

Imåndags var farmor här och lekte med mig, det var kul. Mamma bakade muffins som tydligen var goda, eftersom mjölken smakat mycket choklad efter det!

I Tisdags var det mammagrupp och jag var som vanligt lite gnällig när jag var där

På onsdagen var mamma och pappa och pratade kök på Home, jag vaknade under tiden vi var där och kunde inte somna om. Det ledde till att jag somnade lite tidigare på kvällen, men deer var ju bara bra eftersom mamma och pappa skulle på Lena och Orup och jag skulle vara hemma och sova med mormor och morfar. Jag sov gott hela kvällen, och mamma och pappa var nöjda med showen.

I torsdags var vi och pratade mer kök, det är sååå tråkigt, men nu har de nog bestämt sig.

Idag har jag och mamma varit på stan och fikat med Carolin och Maja från mammagruppen.

Ikväll kommer pappa hem tidigt, det ska bli skönt att han tar hand om kvällsbadet igen- mamma är inte lika bra på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar