27 maj 2009


25/9 2008

Ännu en dag med fint väder
Varberg visar sig verkligen från sin bästa sida just nu, det är superhärligt.
Inatt har jag återigen sovit gott på mitt gamla sätt. Jag somnade vid tio och vaknade för att äta vid tre och sen sov jag till sju då vi gick upp och åt frukost.
Vi gick en liten promenad runt kvarteret då jag fick sitta bärsjalen, skönt!

Jag ör väldigt lik mamma med att jag är pigg och glad på morgonen. Jag skrattar och ler och följer med i allt mamma hittar på.

Efter att mamma och jag ätit lunch så tog mamma med mig till stan, vi gick runt där en stund och sen kom moster Tina med mina kusiner Anton och Linnea och så fick de äta glass. Sen tog mamma med sig till sitt jobb, det tyckte jag var kul, massor med snälla människor.
På kvällen åkte vi till mormor och morfar som bjöd på grilat.

Lisa! Jag tror inte att det kommer så många frågor på ämnet Sven på nästa tenta så jag hoppas du inte fastnar för länge på mitt lilla krypin, även om jag förstår att det är lätt hänt.

Melker! Så kul att du läser min dagbok, hoppas vi ses snart igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar