27 maj 2009



27 september

Stark
Jag börjar bli så stor så stor.Idag låg jag i babygymmet en stund och skrattade åt personen på andra sidan spegeln, dessutom när jag tränade nacken så höll jag huvudet upp jättebra.
Mamma tog kort på mig när jag tränade nacken, men det var svårt att få det bra. Idag ska jag på mammagrupp och till BVC.

........mammagruppen var kul, jag var ensam pojke bland fem tjejer. Och hos BVC hade jag gått upp till 5225g, och jag är 59cm lång. Jag lyfte snällt huvudet för Lisbeth och jag tom log mot henne. Annars passade jag på att gråta ganska mycket eftersom jag fått sömnen avbruten.

När vi kom hem igen så kom Linnea, Anton, Tina och Daniel hit. Både Linnea och Anton är så snälla mot mig och Linnea lekte med mig en lång stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar