28 maj 2009

2008-11-02


Besök, mammagrupp och öppna förskolan
Det känns som att vi börjar komma in i livet hemma tillsammans. vi har varit på öppna förskolan denna veckan
Ojojoj... så svårt det är att komma ihåg att skriva i dagboken! Kanske är det för att vi har så mycket att fixa med i nya huset??Hur går det i huset då? Jo alla väggar som ska rivas är rivna, limträbalkarna är på plats. Elektrikern har varit där, men är inte riktigt klar. Så nu ska snart återuppbyggandet påbörjas på riktigt. Jag är där ibland med mamma och pappa, och oftast så sover jag då i kusinerna Emma och Idas gamla vagn. Jag sover sååå skönt i den! På övervåningen står en amnningsfåtölj så där äter jag då och då.

Idag har Melker och Oda varit här, det var mysigt. Igår var tanterna från mammas jobb varit här, det tyckte mamma var kul.

I tisdags var vi på öppna förskolan på babyöppet, det tyckte jag var väldigt fascinerande. Jag tom glömde bort att jag var hungrig, men mamma påminde mig och såg till så jag åt.

Tyvärr kan jag inte lägga in några bilder eftersom pappa har kameran, men han kommer ju hem sen så då kanske jag kan göra det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar