28 maj 2009

2008-10-19


I helgen har jag varit i stugan i Stockholm, se gärna kort i galleriet. Men det hela började med ett läkarbesök.
I torsdags var jag hos läkaren. Han klämde och kände på mig. Han sa att jag var fin och stark i nacken. Jag vägde 5900g och var 61cm lång. När han snurrade på elefanterna ovanför mig skrattade jag så att alla andra började skratta åt mig. Efter läkarbesöket sa pappa hej då och sen åkte jag med mormor, morfar och mamma till Sockholm. Resan dit gick jättebra, jag sov nästan hela vägen.

På fredagen kom Magnus, Camilla, Emma och Ida och hälsade på oss. Det var jättemysigt, fast jag blev väldigt trött av att titta på mina kusiner.
Min kusin Linnea tog hand om nästan alla blöjbyten på mig, och hon hjälpte Emma, så att hon kunde vara med också.

Vi hade sångstund, och det gillade vi allihop.

På kvällen fick jag bada i vasken för de hade ingen balja!

På lördagen skulle vi åka på kalas till Emma i Älvsjö eftersom hon fyller år på tisdag. Vi fick jättegod tårta och en massa mat.

På söndagen åkte jag tåg hem med mamma, moster Tina, Linnea och Anton. Det gick finfint, men jag sov inte så mycket så nu är jag tröttt...zzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar