28 maj 2009

2008-11-19

Hektisk vecka
Vi är sååå aktiva jag och mamma, vi packar alltså inte bara lådor
I måndags skulle mamma ta med mig till stan och samtidigt skulle hon handla lite. På vägen kom hon på att det nog var mammagrupp, så istället gick vi till mormor och morfar och fick lunch, och det var ju mamma glad för. Sen var det sista mammaträffen, men mammorna bestämde att vi skulle träffas redan imorgon torsdag.

Igår gick jag och Emmy till öppna förskolan, ja vi tog med mammorna också. Det var verkligen supermysigt. Sen tog mamma med mig till BVC och vet ni vad hon gjorde!?! Hon höll i mig så tanten där kunde sticka mig i benet!!! Det gjorde jätteont! Jag grät en stund och det kom tom med blod, bläää..

Idag har jag för första gången fått tag i prylarna ovanför babygymmet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar