27 maj 2009


Idag har mamma och pappa dragit runt mig på massor av happenings, bomässa, köksinspiration och besök i huset, PUST!
Det var supermysigt att vakna med både mamma och pappa hemma, och mys med båda. Vi gick till bomässan i Sparbankshallen och jag fick sitta i sjalen hos pappa, det var så gött så jag somnade snabbt.

Efter det drog de med mih till Läjet där vi tittade på kök. Efter det åkte vi en sväng med bilen, för jag tycker ju det är så mysigt att åka bil. I Apelviken var det massor med vind- och kitesurfare, pappa tog kort.

Efter det åkte vi till huset, och mammas kompis SnickarGöran kom och tittade på hur de ska renovera huset. Sen kom farmor och farfar också. Efter det hade vi en paus innan Madde, Andreas, Kevin och Junia kom och tittade.

På kvällen var vi bara hemma och tog det lugnt, mamma och pappa var nog lika trötta som jag för de köpte mat från McDonalds. När mamma åkte och handlade blev jag lite hungrig, och pappa kunde inte ge mig mat, men han kunde gå runt med mig... och det var också bra.
Somnade tidigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar