31 maj 2010

Mors dag igen

På eftermiddagen skulle vi träffas i Nörra näs, Knilssons, Kjellgrens, Karlssons och Andersson. Vi och Kjellgrens hade med bidrag till picnic, och mamma och pappa bidrog med grillat till kvällen.

Sen gick vi ner till badplatsen och det var riktigt skönt väder, även om solen lyste med sin frånvaro. Anton och pappa skulle bada men det blev inget med det eftersom stackars Anton hade en strumpa som geggat in sig i ett sår på foten.

Godast på picnicken var kycklingspetten som Tina (tror jag) hade gjort. Tårtan bestämde vi oss för att ta i stugan istället.

Tillbaka i stugan grillade vi, lekte, ammade och åt tårta.

Klara firade det sen med att sova heeeeela långa natten utan mat. Så nu sitter jag här och känner mig så utvilad så

2 kommentarer:

  1. Vilken bra morsdagspresent från Klara, skönt att få sova hela natten, grattis! Ses snart?//Sofie

    SvaraRadera
  2. TAckar, nu hoppas vi på en fortsättning. Ja, men det hade väl varit trevligt. Jag tror jag ringer dig...

    SvaraRadera