20 maj 2010

Klara rör på sig

De senaste dagarna har Klara börjat förflytta sig när hon ligger på golvet- inte framåt, inte bakåt-utan runt i en cirkel. Hon kan, vad det verkar, inte riktigt styra HUR hon ska röra sig men hon gör det. Varken Johan eller jag har sett när det händer utan bara sett resultatet än så länge. Spännande är det.

Jag tycker mig dessutom ha märkt att Klara har ärvt mer än bara utseendet av en viss släkting. Jag tycker hon har svampiga fuktiga fötter, det märker dock Johan inget av. Vi får väl se hur fötterna känns sen när den här värmen försvunnit.

Jahapp.. nu är det frukost för två av tre hemmavarande familjemedlemmar.

2 kommentarer:

  1. Stackars Klara om ni skall få för er att hon också har svampiga fötter, jag vet hur det känns att bli oskyldigt anklagad och kommer alltid stå på hennes sida!

    SvaraRadera