22 november 2010

Måndag den 22

Igår fyllde storebror och lilla Svea år. Magnus fyllde massor med år och Svea bara ett. Grattis till er iallafall.

Idag faller snön igen... och idag ska jag även åka och hämta cykelvagnen. det får sluta snöa så jag akan ta en premiärtur. det kliar i kroppen efter att få prova. Men vi kan väl använda den som barnvagn om inte annat. Jag har så höga tankar om cykelvagnen så jag kan väl inte bli annat än besviken ;)

Vi ska strax åka ut till Sofie på Norra näs och hänga med våra kompisar från Ankarskolan... och förhoppningsvis få en smarrig lunch dessutom. Under tiden vi är där kommer förhoppningsvis persiennmannen och sätter upp persienner i gästrummet, vårt sovrum och barnens sovrum. Så äntligen kan huset börja se lite trevlig ut igene fter att ha haft tröskivor för fönsterna under tiden de blivit målade (eller kanske ska jag säga framför allt tiden då det väntat på att bli målade ;))

Dags att börja packa ut i bilen- det är ett litet företag att komma iväg. Särskilt som en av oss glömt gå på toa tre gånger de senaste dagarna. Jag som trodde den tiden var över. Men dt är bara till att packa lite extra extrakläder så löder ju det sig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar