14 november 2010

Affären har öppnat

Ja kära nån. Idag har affären öppnat. Det trodde jag liksom aldrig skulle hända och att det dessutom skulle komma nån och handla trodde jag definitivt inte. Men det gjorde det faktiskt! Och på torsdag ska vi vara med i Varbergsposten. Det känns helt märkligt- skrämmande ohc spännande och inte så lkite overkligt. Känns som att vi leker affär.

Idag är det Fars dag- jag firar idag Min pappa Lennart som är en så otroligt snäll och omtänksam pappa. Jag vet att han alltid ställer upp vad som än händer. Han har alltid varit så noga med att vi ska veta att han älskar oss mest av allt och att vi är det viktigaste.

Jag firar såklart även pappan som jag lever tillsammans med. Pappan till mina barn. Men eftersom dealen med att jag får blogga och ha facebook är att han får hållas utan så ska jag inte skriva så mycket om honom. Jag nöjer mig med att jag är nöjd med mitt val av livspartner och pappa till barnen. :)

Tänk om jag orkade gå ner och ta ett kort på affären och lägga in här- så käckt det skulle vara men Nej- jag tror jag åker och handlar och kramar min pappa lite. Adjöken

2 kommentarer:

  1. Pappan till dina barn gör rätt. Vara doldis på nätet är en bedrift...

    SvaraRadera
  2. Stort lycka till med ert nya projekt! Väntar med spänning på lite bilder från affären, jättenyfiken!

    SvaraRadera