3 november 2010

Klappa händerna när du är riktigt glad

Idag har Klara lärt sig klappa händerna. (hon gjorde det en dag för några veckor sedan, men nu är det mer på riktigt) men hon har helt missuppfattat det hela. Hon klappar när hon är arg sur eller frustrerad. Och det har hon varit idag. Ojoj... sicken argbigga det var här på kvällen. Tur att man kan klappa händerna då...

Nu är det Svens tur att åka på hög feber (först Oliver, sen Klara) Jag tyckte det var lite konstigt att han var så frusen i simhallen ida´g. Han ville helst bara duscha varmt eller basta. När vi kom hem hade han 39.9. Då känner man sig inte som världens mest uppmärksammma eller bästa mamma.

På kvällen var mina rara föräldrar här med flygande jacob- helt vansinnigt gott. Och så lyxigt att de kommer över med mat. de håller på och fixar och donar med försäljningen av stugan i Stockholm. Försäljningen kommer gå igenom på min födelsedag. Linnea tror att vi alla kommer sitta och gråta på mitt födelsedagskalas. vi får väl se...

Nu ska jag gå ner och pilla lite i min affär- hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar