19 november 2010

Elisabeth

Idag är det Elisabetdagen, dvs dagen då mamma och jag har namnsdag. Men vad både Johan och jag helt glömt bort var att även vår lilla Klara ju heter Elisabeth. Som tur var kom mamma och Tina ihåg henne.

Snön faller så fint utanför fönstret- jättehärligt och vackert. Kul att jag idag, tack vare pappa, fått lagat min cykel. Men snön ligger väl inte så länge, så nog ska vi kunna ge oss ut och cykla snart igen. Vi har dessutom äntligen fått beställt en cykelvagn till oss, det ska bli skönt att kunna ge sig av på äventyr. N¨gon som gett sig av på lite längre äventyr är min vän Madde, som drog iväg med sin familj och ska stanna borta länge. Klok familj som passar på medans de kan ;) Här  kan man läsa om deras resa

Snart ska jag ge mig ut på en promenad ända till mamma och pappa där jag ska krama mamma och förhoppningsvis få säga hej till bror med familj som ska komma från Stokholm nu i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar