29 september 2009

Om man bara vill något tillräckligt mycket...

...så går det.

Johan och Kenneth var ute och fixade med gräsmattan (to be) och Sven och jag var inne, vi hade ätit och jag höll på med uppsnyggning av köket. Sen var det baddags... tänkte jag. Sven pekad epå dörren flera gånger och ville uppenbarligen gå ut, men det var inte vad jag hade tänkt. Han gick ut i hallen och donde för sig själv en stund. Efter ett tag kom han ut i köket igen med en stövel på! Han pekade återigen på dörren och jag kunde ju inte låta bli att ta med honom ut en sväng. Har man kämpat så, måste man ju få något för det!!

I tröja och gummistövlar gick vi ut i trädgården och såååå lycklig han var!!

2 kommentarer:

  1. Så kul det är att läsa er blogg, du uppdaterar ju så ofta.
    Tycker jättesynd om dig som har magsjuka. Bläh! Men det uppvägs ju av en enormt effektiv man som redan har förberett för ny gräsmatta. Ni kan nog inte komma hem till oss och se vårt bombnedslag förrän nästa höst. Då kanske vi också har gräsmatta! ;) Kramar Josefine

    SvaraRadera