2 mars 2009


Mina 08-kusiner
Idag fyller mammas kusin Lisa 20 år och vi ska dit och sjunga en sång för henne. Dessutom ska jag få träffa mina kusiner från Stockholm idag.
Jag har haft ont i magen i natt :( Jag har såklart inte gråtit men jag har legat och dragit ihop mig och stånkat och låtit. Stackars mamma har inte kunnat sova, pappa har snarkat som en gris som vanligt.
Mamma plockade upp i den stora sängen efter att pappa gått upp, och sen fick jag äta in frukost där. Sen gick vi upp och mamma fick äta sin frukost. Vid halv nio ringde min morfar och frågade om vi skulle gå ill den roliga båten i societetsparken och leka, dvs mina kusiner skulle leka och titta på mig. Jag tänkte sova och det var just vad jag gjorde. Emma, Idag och Anton kom ditt och lekte högljutt, men det störde inte min sömn.
Sen gick mamma hem med mig och vi tog bilen till mormor och morfar. Jag fick mat där, och mamma oxå faktiskt. Sen var vi där och vilade oss och umgicks med morbror Magnus och kusinerna. Camilla åkte till Gekås och handlade julklappar, undrar om jag fick något??

Vid tre åkte vi till stan och köpte present till kusin Linnea igen, och sen gick vi till mäklaren och skrev på papper för att sälja vår lägenhet, lite sorgligt, jag trivs ju här. Men jag kommer nog ha det jättebra i huset oxå.

Ikväll ska vi till Lisa som fyller år, måste bara äta lite till. På kortet ser man när jag sitter i Lisas knä... inget jag märkte eftersom jag sov hela kvällen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar