2 mars 2009


Kusinträff för pappa, Linneas födelsedag
Idag får vi se vad vi har att vänta. Varje år är det kusinträff med pappas kusiner och idag är det dags, kan undra vad vi ska göra. dessutom fyller min största kusin Linnea sex år idag, grattis!
Inatt har jag sovit gott igen utan magknip (fast jag var ju inte alls sugen på att gå och läggamig igår efter att ha sovit gott hela dagen.. jag ville leka ända till halv tolv!) men på morgonen vaknade vi av att jag bajsade mer än vad jag gjort i hela mitt månadslånga liv
(hmmm... kan man skriva sånt på nätet?

Idag ska vi alltså på kusinträff, ska bli spännande att se vad jag tycker om att åka bil så länge. Innan vi åker ska vi åka och lämna paket till Linnea, det ska bli roligt för hon är alltid så snäll mot mig. Hon brukar hämta leksaker till mig och hon är världsbäst på att hålla mig. På bilden håller hon mig i sitt knä när jag ligger på BB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar