6 februari 2011

Helgen

Helgen som gick hade vi besök av broder Magnus med familj. det har var mycket mysigt. Sven har som vanligt lekt mycket med Ida och vill helst inte vara hemma någonting, bara vara hos Emma och Ida. i lördags år vi massa smarriga skaldjur och såg en stund på melodifestivalen.

Idag var en helt vanlig söndag (förutom att Nilimaas var här då...) och vi började med babysom, minisim och lunch. Efter maten sov barnen och efter det öppnade affären. Då var Johan och barnen i trädgården och lekte, det såg väldigt mysigt ut trots att vädret inte var det bästa.

På kvällen tog jag en joggingrunda. det kändes riktigt bra idag... men oj så stumma benen var i slutet. Då sprang ändå inte ovanligt, långt, snabbbt eller något annat jag kan komma på. Jag häll trävrtom ungefär samma puls som alltid, och sprang ungfär i en timma. Nåja.. jag ska vara glad att det går så bra som det gör efter juluppehållet, som blev lite längre än jag planerade.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar