15 februari 2011

Hejsan hoppsan

Den lilla familjen är lyckligt hemkommen efter minisemestern i Branäs, och det känns att några dagars ledigt tillsammans gjorde oss alla gott. Barnen har varit på strålande humör sen vi kom hem, föräldrarna har varit på strålande humör, och huset är skinande rent efter att Johans föräldrar gjorde en hjälteinsats under tiden vi avr borta.

Nu börjar Göteborgsvarvet så sakteliga närma sig, och sakteliga är även sätter jag tar mig fram på i joggingspåret. Men igår blev det ändring på det. Då lockade Gisela med mig ut på en träningsrunda tillsammans med Gifs löpargrupp.  Det var helt galet jobbigt, men oj så kul. Jag var verkligen överdrivet sämst av alla, men trösten i det hela är att jag snart kommer bli bättre--- och därmed lite mindre sämst :)

Innan jag stack ut och sprang, stoppade jag i mig ett rejält lass med marängswiss, som sen skvalpade runt i magen när jag sprang. Under fikan fick Sven en kopp varmt kaffe i knät. Det tyckte han inte var skönt, men det gick faktiskt bra. Man kan se ett märle, men mer än då är det inte.

Nu ska jag ge mig ut på en lunkarunda, för att se till att kroppen återhämtar sig efter gårdagens pass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar