6 september 2010

Nya träff med kollegor

Ja, idag träffades vi igen alla föräldralediga lärare på Ankarskolan. Det var verkligen Cirkus Knilsson, som drog fram. Klara kröp och ålade runt och klättrade på alla små beb isar- ju mindre desto bättre, den enda som uppskattade det var Disa som blev själaglad varje gång Klara dök upp. Sven var med vild än tam och han var upp på båda borden i vardagrsrummet och kände på prylarna på bordet.

När Sven bet KLara i handen tyckte jag det var dags för dem att sova, vilket uppskattade av Kalra, men för Sven tog det ens tund. NÄr han väl somnat vaknade Klara och ville INTE sova mer. Upp med henne, och då hällde jag ut en kopp te på oss två. Då sa jag tack och adjo för det här.

Det var hur som helst väldigt mysigt att träffas även idag.












3 kommentarer:

  1. Vilka goa lår...


    Är det snart dags för J. att ta över??...

    SvaraRadera
  2. Nej, han ska vara hemma i januari och framåt, så än är det många månader kvar

    SvaraRadera
  3. Oj, Klara har så goa lår så det är ju inte klokt!! Har du hittat ett nattlinne som tillhör Hanna? Färg? Inte nåt vi saknat men när jag tänker efter så var det länge sen jag såg ett turkost här hemma :) Ingen fara med det, hon har så det räcker ändå... Kram

    SvaraRadera