23 september 2010

Långpromenad

Klara är lite förkyld och inte så pigg på att vara långt ifrån vuxen person (för det mesta jag då eftersom det är jag som är hemma) så idag tänkte jag att vi tar en lååångpromenad. vi lämnade vagnar hemma, och tog Klara i bärselen (som jag köpt för tradera för 169kr- den är fantastisk). Sven och jag gick. Vi gick över Willys till påskbergsdammen och sen genom påskbergsskogen, förbi sjukhuset och hem.
Snorungen Klara hängde på min mage hela vägen
Titta på fåglarna var en riktig höjdare tyckte Sven och han villa absolut inte gå därifrån
Så fin han är i sin nya skjorta



Vi plockade mycket skräp som vi slängde


När vi kom hem åkte han lite springcykel (fast han når inte riktigt ner än)



Nu sitter jag och pluggar spanska inför kvällens lektion. det är konstigt att det ska vara så tråkigt att plugga trots att jag gör det helt och hållet på frivillig basis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar