6 oktober 2009

Ajaj

...så ont det gör att ha munsår- och så grotesk jag ser ut! Eleverna har oroligt frågat vad som hänt idag. Jag tyckte att de borde se att jag har munsår,men när jag såg mig i spegeln såg att det mest av allt såg ut som jag fått en fet smäll.



Och när vi ändå tog kort påmig passade vi på att ta ett magkort.


Trots att det inte är riktigt rätt att jämföra kortet från motsvarande vecka förra gången. Men dagens kort är taget efter en dags arbete och mssor med svullande, Svenmagens kort är tagna på morgonen (mindre mage) Men det är iallafall kul att se skillnaden.


3 kommentarer:

  1. Jag förstår om eleverna undrade vad du råkat ut för :)

    Och magen är ju större än med Sven men långt ifrån stor :) Kul att prata med dig igår! Kram

    SvaraRadera
  2. VILKEN LÄPP!!!! Din stackare, det måste göra huuuuur ont som hellst???
    Din mage är SÅ fin! Är bilden verklighets trogen? för sist vi sågs tyckte jag du lurats lite här på bloggen, magen var ju mycket större IRL!

    Skicka en kram till Sven!

    SvaraRadera
  3. Sofie: Ja mycket mysigt att prata- tur att jag ringde fel så jagfick tummen ur.


    Camilla: Ja detgör ont, fast mycket bättre idag ön igår (fast inte mycket snyggare) Bilden igår är nog ganska verklighetstrogen.Äntligen lyckades vi fånga hur den ser ut (ungefär iallafall)

    SvaraRadera