17 januari 2012

Skön kväll

Nu sitter vi bänkade framfö tv:n, Klara säger just nu "Jag klappar Sven" Ja, vi har det ganska mysigt. Barnen är nybadade och rätt trötta efter en relativt lång dag på förskolan och sen en långpromenad och lekplatsstund på eftermiddagen. Jag bloggar och Johan fortsätter bada ensam en stund.

Idag följde jag med KLara snabbt in på Rutan innan hon vinkade hej då i fönstret- jätteglad. Hon var där tills efter vilan. Och hon hade somnar så gott på en madrass. Tjejen som inte somnar nån annanstans än hemma :) Fast hon är ju bra på att iaktta och härma, s hon gjorde väl helt enkelt som de andra gjorde

Själv hade jag en lugn dag, som böjade på Friskvågen, och sen gick jjag vidare till stan och handlade upp presntkorten jag fick i födelsedagspresent. Tack Kenneth, Anita och Greta. Kostade på mig en dyyyr klänning, men väldigt fin.

Imorgon börja jobbet igen ---iiiih

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar