1 augusti 2010

farhult

I torsdas var Johan och jag på drinkbuffe'fest hos Jonas och Sara. Mycket trevlig trots att jg inte fick provat på själva buffe'n. Sen bar et av till schlager på Societen. Där var det kul som vanligt men jag borde gått hem vid ett sm jag brukar- sista timmen är ju ingrn höjdare. Sen hem till Karlberg där jag sov eftersom barnn var där. De hade för övrigt skött sig utmärkt.

På fredagen gick vi upp vid sju och packade in oss i bilen efter frukost. Sen bar det av till en stuga i Farhult, Skåne som Johans föräldrar brukar låna. Där hade vi en skön eftermiddag och kväll. På natten sov hela Knilssonfamiljen i samma rum och dt gick riktigt bra fram till halv fem då Klara började gny- då tog jag upp och ammade henne. Något som inte skett nattetid sen i maj eller nåt. Men hon somnade iallafall gott.
På lördagen var vädret fint och vi tog en promenad innan lunch och sen tog volvon oss hemåt igen.härligt med en liten minisemester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar