31 augusti 2010

Den lilla klätterapan

Klara är en riktig liten klätterapa, och hon kommer eventuellt ge mig gråa hår(nåja, nu kanske de inte beror på Klara bara), för det är attans vad jag får springa efter och se till att hon inte slår huvudet. Nu är hon hyfsat stabil när hon sitter på knä, men bebisar nöjer ju sig sällan utan har ett ständigt driv framåt så nu har hon börjat dra upp sig till stående. Och DÄR är hon min själ inte stabil, hon ser lite ut som Elvis när hon står där och gungar på höfterna. Än har jag inte vågat fota/filma, men vänta någon dag som blir det nog.

Att dra sig upp är ju inte särskilt svårt

Men det blir lite krångligare när man ska ner Aaaaah!

Lägg bort kameran och HJÄLP MIG!!!


Såja! Nu är allt bra igen. Jag kollar om den här manicken som man ska kolla om leksaker är för små för bebisar går in i munnen.





Man kan dra upp sig mot bordet, det går även bra att dra sig till stående här





Detta var det första stället hon kunde dra sig upp...kortet är taget den 10 augusti







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar