16 juli 2009

Kvällsdopp och tur till Värmland

I tisdags var det så fint väder att vi tog cykeln ner till Ankaret för ett kvällsdopp. Temperaturen i vattnet hade verkligen gått ner sen vi badade sist, men det var inget som störde Sven som badade lika glatt ändå. Eftersom det bara finns brygga där så fick han dock inte krypa omkring själv, men han var nöjd med att vara i min famn eller slängas mellan mig och sin mormor.



Pappa Johan och hans pappa fick stanna hemma och fixa något med skorstenen.



På onsdagsmorgonen väckte jag Sven för att vi skulle sätta oss i bilen med min mamam och pappa för att åka till Grums. Vi ville vara där när min farmor kom hem från sjukhuset i Karlstad efter att brutit höftbenet. Hon var pigg och alert och tyckte det var kul att Sven var med. Sven klarade bilresan galant och satt och roade sig med sina leksaker eller sov.

Så här trött är man när man blivit väckt och flyttad till stora sängen- amma nu? Skulle inte tro det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar