3 juli 2009

The dator is back!

Vi har haft datorn på utlån,men nu är den tillbaka. Mycket har hänt sen sist. Kusinerna från Stockholm har varit här och Sven och jag har träffat dem varje dag. Lilla Ida, som är nästan exakt ett år äldre var intressant tyckte Sven, de lekte bradvid varandra, och Ida försökte fålite kontakt då och då...något som Sven varken förstod eller gav något vidare gensvar på. Emma som lite större, har varit en perfekt barnvakt åt Sven och han gillar henne mycket. De senaste dagarna har vi varit mycket med Linnea och Anton och det är också väldigt roltigt tycker både Sven och jag. Bland annat var vi en dag och lekte i deras pool. Hur kul som helst, särskilt när jag vågade släppa taget om den lille gossen. Johan kämpar med garaget som blir så fint så fint. Nu är han nästan färdig- jag tror bara det är taket kvar. Vädret har varit fantastiskt ända sen midsommar och vi har haft underbara dagar vid havet, och Sven ÄÄÄLSKAR att bada. Helst vill han att vi ska gå runt och hålla i honom så att han kan gå i vattnet, men när vi inte gör det så kryper han runt och skvätter. Jag måst filma det, så det kommer med här. Lite bilder: I Kjellgrens pool Emma och Linnea Anton och Sven Linnea har fått ta över ansvaret... En jordgubbe från kärleksjordgubbslandet :) Sven firar sin pappas födelsedag Trädgårdarbete I stugan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar