9 juni 2009



Idag tog Sven och jag en sväng till Kusse Lisa och min mamma, som var och städade ur lägenheten för en kunds räkning. På vägen hem stannade vi till vid en lekplats. Det var verkligen en mysig stund.




På eftermiddagen tog vi en sväng ner till stan där vi köpte kläder till Johans nya kusinbarn som föddes igår på Varbergs BB. Jag hoppas att vi snart ska få komma dit och hälsa på. Vi skaffade även en sladd till datorn så att vi kan uppdatera här med bilder och videoklipp igen.

Efter stan tiggde jag till mig en middag för Sven och mig hemma hos mamma och pappa. Johan och Kenneth skulle kläa om garaget och det blir bara sååå tråkigt att fixa även kvällsmaten själv och äta ensam med Sven. Mycket trevligare hos mormor och morfar tycker Sven.

Fast ibland kan Sven hjälpa Johan med snickrandet...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar