1 juni 2009

2009-06-01


Ny favoritblöja!

OKej, man får kanske lite annorlunda intressen när man är mammaledig... men idag har vi prova en ny sorts blöja... den känns än så länge helt överlägasen alla andra vi provat, tyvärr är det väl inte en av de billigare sorterna...

Idag har jag ägnat större delen av Sven lunchvila åt jordgubbslandet, men där är fortfarande VÄLDIGT mycket ogräs, men även väldigt mycket jordgubbar.

Johan håller på med projekt klä om garaget.. då ser det lite kaosigt ut i trädgården....


Mors dag

Ja, igår fick jag ju vara med om min första mors dag som mamma. Det var väldigt mysigt. Johan och Sven gjorde frukost till mig, och sen fick jag trädgårdsredskap (ja, jag använde dem i jordgubbslandet idag) som de varit och handlat. På lunchen firade vi Johans mamma och på kvällen min mamma. En underbar dag på det stora hela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar