11 juni 2009



Idag har vi haft en annorlunda men mysig dag.

Direkt efter att Sven sovit sin förmiddagslur tog vi bilen till Träslövsläge där min skola alltid är dagen före skolavsltningen. Sven var superpopulär och fick prova på att kasta ringar och han hade massor med händer som ville klappa och hålla så han fick gå. Själv tyckte jag det var gott med grillad korv(och det gjorde även Sven) och supermysigt att träffa både barn och kollegor.



Imorgon åker vi nog sit imorgon för att njuta av en skolavlutning.

När vi kom hem var det dags för middagslur för Sven och vid halv två kom min mamma för att passa Sven så jag kunde gå delegationsutbildning(för att kunna jobba på Hembo) Sen var Sven medsin mirmir hela eftermiddagen ända tills pappa Johan kom hem. De hade haft detsååå mysigt enligt mormor, Sven har inte kommenterat så mycket,men han verkar ju nöjd.

Men han var väldigt trött ikväll så alla intryck tog nog på krafterna. Själv är jag fullärd om hur man ger medicin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar