10 maj 2011

Ljuvliga dagar..för den som är ledig

det är inte utan att det känns lite tungt att gå till jobbet när det är så galet fint väder ute. fast å andra sidan har ju jag ett arbete som låter mig vara ute mycket, så jag ska väl inte klaga. Fast en tråkig sak är att jag missar många roliga utflyktsdagar i solens sken. I måndag var 3-5 på Påskbergsvallen, då fick jag stanna hemma på´skolan och rätta nationella prov. På torsdag är det dags för F-2 att åka dit...och jag stannar på skolan och rättar prov. Men oj så skönt att få tid till att göra detta!! Sen är det bara utvecklingssamtalen kvar som betungande uppgift denna termin. Och då är ju utvecklingssamtalen i sig inget problem, det tråkiga är tiden de tar.

När jag kommer hem på dagarna kommer Sven springande och slänger sig runt halsen...och det är ju sååå mysigt. Idag höll Johan på att fixa mat nä rjag kom hem... så jag satte mig i trädgården och bara satt där med Sven och Klara. Väldigt skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar