18 mars 2010

Hejsan hejsan,

nu sitter vi soffan, johan och jag, och tittar på gamla Beverly Hillsavsnitt- det är fantastiskt härligt att se de gamla avsnitten. Jag har varit på min spanskakurs, som vanligft på torsdagar. Idag när jag satt där insåg jag att jag faktiskt kommer ha en tenta så småningom. Å kära nån, hur ska det gå??? Tur att jag har haft Klara med mig på alla lektioner, hon kanske kan följa med och hjälpa mig på tentan också :)

Sven är fortfarande förkyld. Han blir lätt ledsen på dagarna men jag tycker ändå han hanterar det bra. För det mesta leker han på som vanligt. Som tur är har vi varit kattvakter för Zingo, medans Jennie varit i Polen. DET har verkligen varit dagens höjdpunkt för lille Sven. Han har blivit så glad när jag sagt att vi ska åka och mata katten "Mmmm" säger han och springer till dörren."Miaooo" säger han sen hela vägen dit. Supersöt!

Annars är det leksaksbilarna som är stora favoriten just nu. Han ägnar timmar åt att parkera och parkera om dem på olika ställen.

Nu MÅSTE jag ägna mig år Beverly Hills, slutet närmar sig på dagens avsnitt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar