18 augusti 2009

Tvättav bil och utflykt



Jahaa.. jag glömde visst lägga in några bilder, de kommer här. Nya bilen fick sig en rejäl tvätt när vi kom hem och Sven fick ju hjälpa till. Vi var även på utflykt med Kevin och Junia, Sven och Junia fann varandra och satt och mös.

När jag kom hem från första arbetsdagen, blev Sven glad men inte alls så själaglad som man kanske skulle önska... eller så känns det underbart att han har det så bra med pappa Johan så han inte längtar efter mig. Hur som helst så känns det skönt att ha börjar jobba. Det är kul at träffa kollegorna och kul att vara igång. Sen kan jag ju känna att jag är extremt ostrukturerad och inte är särskilt effektiv.

Johan då... vad tycker han? Tja...han somnade på soffan igår kväll vid halv tio- inte helt vanligt.

1 kommentar:

  1. Vi vill se bilder på bilen!
    Vi vill se bilder på bilen!
    Vi vill se bilder på bilen!
    Vi vill se bilder på bilen!
    Vi vill se bilder på bilen!
    Vi vill se bilder på bilen!
    Vi vill se bilder på bilen!

    SvaraRadera