29 mars 2011

Magsjuka

Inatt vaknade jag när Johan kom hem från tennisen och mådde illa. Sen vaknade jag igen en liten stund senare och trodde klockan var fem(den var ett) jag låg kvar tills klockan var två( eller sex, som jag trodde) då gick jag upp för att göra mig i ordning för jobb/känna efter om jag verkligen orkade jobba.
Då såg jag att klockan egentligen var två ovh jag gick och la mig igen.
Fast då hade magsjukan satt klorna mig och jag sprang på toa tills klockan var sju... Då tog Johan över stafettpinnen. Så att sova ikapp det jag missaade inatt kunde jag ju se mig i stjärnorna efter. I förmiddags tog jag bilen och barnen och hämtade mammas och pappas post och köpte lunch till barnen på McD. Dock fick vi fel så det var bara en meny i påsen. Nu sitter jag på altanen nedbäddad i solen och har egentligen ganska bra- men oj vad jag behöver sova. Barnen leker i sandlådan om någon undrar.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar